Midsommar

Glad midsommar! Har spenderat dagen med familjen ute i bönan. Vi tog med lite jordgubbar, grädde och maränger och satte oss vid vattnet och fika. Supermysigt var det! Nu sitter jag här på baksidan i solen med mammas iPad i knät, det är första gången jag använder den, det går supersnabbt och är mycket smidigare än min minilaptop som ändå är ganska liten och bra! Imorgon har jag inget inplanerat för dagen, måste egentligen ta en tur på stan och handla lite innan jag drar ner till Båstad, sen väntar det träning på kvällen. Nu ska jag in och hälla upp lite chips i en skål och lägga mig på gräsmattan och läsa en bok! Hoppas ni haft en bra midsommar för det har jag haft, kramar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0