23.26

Trött chey här. ställde klockan på halv tio imorso, stack ut och sprang en sväng med vera, sen åkte vi ner och fika på stan. Var hemma vid halv fyra, sen åkte jag och träna vi fem med josefine.
Imorgon ska jag vara med älskling, sen träning klockan sex. Sen blir det packa hela kvällen.
Åker till Båstad nu på onsdag, hehe gillar att packa men det är inte lika kul att packa upp när man
kommer hem och allt ligger hullerombuller i väskan, jag brukar oftast slänga allt i tvätten för jag inte orkar vika
ihop allt igen i garderoben. Smart jag!

Nej men nu måste jag ner och hänga mera tvätt och packapckapacka. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh tack!

Jadu vad gör jag.. klipper mig med jämna mellanrum, använder värmeskydd när jag plattar håret (har egentligen lockigt), hehe :D Låter det alltid självtorka också! Kram

2011-06-28 01:12:45
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0