pömsen chey ....

tjenixen!
trött flicka här, fattar inte varför ja inte går o lägger mig? de är tydligen för jobbigt, har inte konditionen för att släpa mig upp för alla fjorton trappsteg...
idag har ja vart med min underbaraste pojkvän! sen blev de träning klockan sex.
kul att brandlarmet gick på tennishallen så alla fick gå ut och vänta, sen kom brandbilen, duuuuduuuduuuduuuduuud!
fast inget brann, de va bara en hårtork som va överhättad eller nått sånt skit.
på söndag har jag match nån stanns utanför sthlm, hoppas de går vägen!

men nu ska jag ta och krypa ner under filten med en kopp varmchoklad och kolla om det är nått skoj på tvn.
pusshejs!




arkiv pic.


Kommentarer
Tova

sv ; Tack! Du har också en jätte söt blogg :) Läser gärna din blogg :D

Ha en fin helg :) Många kramar<3

2011-03-25 20:27:21
URL: http://tossaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0