24 Maj

Trött flicka här. Kom hem från träningen för nån timme sedan, nu sitter jag nyduschad och har just hoppat i mina mjukiskläder och väntar på att "desperate houswifes" ska börja. Sen blir dett plugga hela natten, kanske... Eller inte.
På torsdag ska alla sjuor sova på skolan, sen får vi va lediga på fredag, ska bli superroligt!
Imorgon blir det som vanligt, skola, träning, hem, plugga, sova. Men snart så är det sommarlov!
Det är två riktiga skoldagar kvar, sen är det bara chilldagar med film, lekar, och sånt. SKÖÖNT!
Sen är vi ledig från 2 Juni till 7 Juni, och då har vi äntligen den efterlängtade skolavslutningen, sen blir det bada, sola, & sova varje dag!

Nu ska jag ta mig nått att äta så jag inte svälter ihjäl, heheheh, baaiij!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0