söndag

Chiao! Sitter i soffan och tjockar mig vid tvn med en påse chips, mumms! Ska snart upp i duschen, och sen byta om och så, har fortfarande sovkläderna på mig. haha! Om en timme kommer älsklingen, det blir väl bara vara inne, kolla tv och ta det lugnt!

Det är bara 3 skoldagar kvar, sen är vi ledig torsdag, fredag, lördag, måndag, sen skolavslutning på tisdagen!
Är lite nevös eftersom jag ska sjunga solo. Får väl hålla tummarna på att det går bra!
Tror det är sommarlov i nästan 3 månader, eller iaf tio veckor! Fatta härligt. Har inga direkta planer inför sommaren, det blir väl åka ner till Båstad och spela tennis och bada, vara med kompisar, och mysa med pojkvännen!

Nu ska jag upp in tha shower, seeya!



jag och cajsis, kom hem från turkland ffs, saknar dg! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0