myskväll!

Chiao! Dagen har jag spenderat med Josefine kinnvall på stan, mysmys! Vi fikade och jag köpte en tröja och en perfym.  Just nu sitter jag i soffan och kollar på Eurovision, är det bara jag som vill att Irland ska vinna? Dom är ju sjukt bra, små söta tvillingar som hoppar runt och sjunger på scenen! Även Finland är helt okej faktiskt, men man måste ju heja på Sverige så, go snygg Saade!!

Imorgon är det seriematch på hemmaplan, hoppas det går bra! Jag ska ge gärnet och spela mitt bästa någonsin har jag bestämmt mig för! hihihihi :)
Nu ska jag göra lite varm choklad och fortsätta kolla på Eurovision, om de stavas så C:
Pusshejs!



tröjan som jag köpte, syns inte så bra menmen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0